Gonatt

Har nu kollat på 6 avsnitt av pretty little liars och nu så orkar tyvärr inte hanna mer så nu lär de nog få dröja mer än en vecka innan jag kan se ett till avsnitt. Vågar inte kolla på de själv, är för mörkrädd och är rädd för han A. Önskar att hanna inte va trött, skulle kunnat kolla på typ 2 avsnitt till, alltså , är inte ett dugg trött :p aja, men älskar verkligen den serien, även om den e sjukt läbbi men med någon anna så äre väll helt okei, å sen är det ganska bra att hanna är med för att eftersom att jag är så efterbliven sä fattar jag ju inte ett skiit som händer eller så så hanna sitter ju typ och får berätta allt jag inte fattar ... Jag är så sööt :D :love:

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback