varför just jag`?

allting blir bara fel just nu, min mobil verklar inte vilja leva längre och min data är redan borta. min kanin kanske är gravid och jag vet inte vart jag ska göra av med den tredje kaninen?
okej, vi börjar med iphonen, de värsta av allt. det går inte att ringa eller smsa och allt annat man borde kunna på den, det ända som hunkar är att ta kort och att vara inne på wifi men inte mitt 3G.  å den äter upp mitt bateri, från 35% till 5% på 10 min :O inge bra alls.. men mamma säger att jag bordfe koppla den till ITunes men jag har ju ingen data? ;(
sen det där med min kanin är inte säkert men tror det, jag har ju Alfons och han är ju inte kastererad och han har vart med Sara ganska så mycket och dom har haft det lite kul med varran och nu så har hon börjat bete sej annorlunda, börjat bygga bo och så .. hihi :P fast skulle det va så så äre väll bara bra, tror ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback