Heffler Hotell

vilken panik man hade, 30 min kvar tills båten skulle gå och vi var i helt fel hamn. paniken ökar sammtidigt som farten, inte långt kvar nu. kör på trottoarer, mot rött ljus och emot alla hastigheter och 4 min innan 6 är vi vid båten och vi ser hur domo knyter loss båten från hamnen och den sakna åker utåt. vi tutar skriker men vad hjälper det. detta var bara början på ett bra avslut. 
 

vaknade vid halv 7 för att gå ner och äta frukost och komma iväg i tid men tanten som höll i frukosten var en grottmänniska så det tog längre tid än anat. pappa ville ha kaffe så han frågade och det svar han fick var lite pek och "huh eh aah" haha skulle filmat. och när jag skulle ta flingor hade hon inte tagit av locket så det åkte ner i min mjölk, aah svensk frukost sa dom men tycker mer att det var en nordisk lunch ;) kom iväg vi 8 och körde med gasen i botten hela dan, långt kvar tills färgan. tyvärr så missade vi den men tog inte så mycket skada. kanske lite skulle träffat mr M imorron men det får bli på torsdag istället. 
 
efter en missad båt och bil racing genom Polen satte vi oss i bilen igen och körde ner mot stan, hittae ett SCANDIC men det var något konferans i veckan så fulllt överallt hon ringde runt och tillslut så hittade hon ett rum på frystjärniga HEFFLER, en svit. känns ganska najjs om man säger så, efter att ma nbott i en liten lägenhet som luktat bajs och vart varmt i en vecka till att komma till ett städat fräsht och stor svit. :) gick upp och lämnade alla väskor och sen drog vi ner till stan och käkade på en skit mysig resturang och nu har man precis tagit ett bad och ligger nu i sängen ren och fräsh och bloggar. 
 
bjuder på några bilder på sviten :
 
stora sovrummet
 
stora badrummet :
lilla "bajs"toan :

Hallen :

mitt blivande sovrum

aahh ... ? vet inte va detta ska kallas:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback