Går dagen

gårdagen spenderades med hanna och pierre på grönan. vi möttes vid slussen vid 12 men eftersom att hanna inte hade något SL kort så tog vi tuben till T-Centralen och gick till spårvagnen. när vi stått där i kanske 5 min så kom en vakt å sa att tåget inte kommer fram hit pga MATATHON och sa att vi fick gå till nästa station istället. väl där så ser vi att även den är avstängd så vi gick och gick till nästa och nästa station och det ända vi såg var en massa löpare. vi gick och hejja och tillslut var vi vid grönan. tyvärr så var det stormvarning och en massa regn så vi stannade bara på grönan i kanske 4 timmar, men det gjorde inte så mycket efersom att vi alla hade guldkort så vi slapp ju betala nått. efter grönan tog vi tid och gick in på AQUARIA för att värma oss.
väl hemma så kommer jag på att nyckeln ligger inne och mamma och pappa var inte hemma. så vi fick göra inbrott i mitt eget hus för att slippa sitta ute i 5 timmar och frysa. okej, vi hade kunnat ta bussen till mamma och pappa men det orkade vi inte. hungern tog över ;) men eftresom att mamma och pappa hade larmat så gick ju larmet och dom från larmet ringde och jag svara på en fråga. men allt gick bra och vid 12 halv 1 så kom mamma och pappa hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback