Mitt nya liv

asså har fått ett nytt liv... ett li fullt av läxor. bara en massa nya läxor hela tiden! låt oss få ett liiiv ! asså känner att bloggen har blivit så tråkig på senaste men har lxm inte haft nått annat än läxor att skriva om.
men idag efter skolan så drog jag till farsta med hanna, sen eftre ett tag mötte jag alice och så gick vi där i ca 2 timmar och sen drog vi tillbaks till skolan för nått möte för oss som ska till frankrike på onsda. Guuud vad jag längtar just nu 1 men sammtidigt så kommer det nog bli sjuukt pinsamt ! tänk om hon jag ska bo hoss inte är bra på engelska eller om hennes föräldrar inte kan ett skiit engelska och med tanka på att jag kan typ tre ord på franska "hej, hejdå" och "hej jag heter julia" så känns det toppen ;) *tummeupp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback