gonatt alla fina små läsare !

Godnatt då alla fina små läsare ! Själv ska jag inte gå och lägga mej nu men du kanske ska och sen blir detta mitt sista inlägg för idag och första på väldiglt länge för den delen. Men vart lite AFK från bloggen ett tag men har nu fixat en ny design och så så känns lite kuligare att blogga nu. Tyvärr är designen bara tillfällig och en ny kommer uppp någon gång snart. 
 
Men tränade idag för första gången på väldigt länge, vill göra något av min fritid istället för att sitta och käka sej fet framför teven så mamma sökte in mej på dans och VOILA ! Första dagen avklarad. Det var ganska jobbigt om jag ska vara ärlig körde lite styrka innan vi börja och jag vet inte om det beroro på att jag inte har några muskler men det var jobbigt iallafall men nästa vecka blir det nog lättare. :) puss ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback